חומר למחשבה
-
היה פעם פרופסור למתמטיקה (מהסוג הנדיר שקשה למצוא)
המורה הגיע פעם אחת לכיתה וראה את תלמידיו צועקים, מתנצחים ומעליבים זה את זה.
הוא ניגש ללוח, לקח את הלורד וצייר קו באורך 1 מטר. הוא ביקש מהתלמידים להציע הצעות כיצד לקצר את הקו בכל דרך שהיא.
רובם הציעו למחוק מימין, משמאל אחד הציע לקפל ואז הדגיש המורה: לקצר את הקו מבלי לנגוע בו.
התלמידים נדהמו, חשבו, היה זה אתגר לא קל. הם התקשו למצוא פתרון. המורה ניגש ללוח וצייר מעל הקו הקיים עוד קו, ארוך יותר מהקו שביקש לקצר.
המורה הוסיף: כדי להקטין משהו, אינך צריך להעליב או לפגוע בו...
פשוט עליך להגדיל את עצמך!לא ממני , משהו שקראתי ואהבתי -
@כוכב-לכת אמר בחומר למחשבה:
היה פעם פרופסור למתמטיקה (מהסוג הנדיר שקשה למצוא)
המורה הגיע פעם אחת לכיתה וראה את תלמידיו צועקים, מתנצחים ומעליבים זה את זה.
הוא ניגש ללוח, לקח את הלורד וצייר קו באורך 1 מטר. הוא ביקש מהתלמידים להציע הצעות כיצד לקצר את הקו בכל דרך שהיא.
רובם הציעו למחוק מימין, משמאל אחד הציע לקפל ואז הדגיש המורה: לקצר את הקו מבלי לנגוע בו.
התלמידים נדהמו, חשבו, היה זה אתגר לא קל. הם התקשו למצוא פתרון. המורה ניגש ללוח וצייר מעל הקו הקיים עוד קו, ארוך יותר מהקו שביקש לקצר.
המורה הוסיף: כדי להקטין משהו, אינך צריך להעליב או לפגוע בו...
פשוט עליך להגדיל את עצמך!לא ממני , משהו שקראתי ואהבתייפהפה