יצירת קשר עם הניהול - שדרוג
-
הוספנו אפשרות שאחרי שליחת פניה לניהול, המשתמש ששלח אותה יוכל לצפות בה, לקרוא את תגובת הניהול, וכן להגיב במידת הצורך.
שליחת פניה כרגיל דרך כאן,
ניתן לראות כאן את הפניות הקודמות שלכם.
לשדרוג הזה יש מחיר קטן שאמנם הפוסט עצמו שנשלח בצור קשר לא מופיע למשתמשים האחרים, אבל ייתכן שתופיע להם התראה על פוסט חדש, אבל גם בטעינה מחדש של העמוד הוא לא יופיע בנושאים אחרונים/לא נקראו.(תודה ל @LEVI על פרסום התוסף בפורום מתמחים טופ)
-
יושב אהלים
-
@שלמה אמר ביצירת קשר עם הניהול - שדרוג:
שימו לב: כרגע ייתכן שלמשתמשים יהיה לפעמים גישה לחלק מהפניות של משתמשים אחרים. הנושא בטיפול, אך בינתיים יש לקחת זאת בחשבון.
טופל. כעת אין למשתמשים שלא בצוות הניהול ( @מנהלים) גישה לנושאים של משתמשים אחרים.
המשך שימוש מהנה בפורום